Skola,Ausås,Kinesmat och Idol!

ungefär vad min dag bestått av^^
Började med skola kl 8 :) Första riktiga skoldagen denna terminen. Helt okej!
Efter det drog jag ut till Mimmi, Macke och Nathali. Mysche trevligt! :)
Elly ringde när vi precis käkat och frågade om jag skulle med till Annika och dom. Visstfan!!! Pappa och Annika firar ju 10 månader idag så vi skulle käka kinamat. Shit! Men men off we go..typ^^
Så jag fick tryckt i mig kinesmat och lite (Läs: Mycket) Marängswiss :D Mumsigt or what!

Sen lullade vi runt i Kvidinge, Jag, Louise, Elly och Tommylicious och efter det åkte jag och Elly hem på moppen. Skönt att den får komma ut lite också haha ;) Gick skitbra :D Imorgon ska jag bara prata lite med lärare och sånt så jag börjar inte förrens 12. LÖVELY!!!


Nathali und Me. mina tänder blev ju otroligt vackra på denna bilden. Brrrr









Herrejesus. Nu ska jag springa bort och kolla busstiderna innan jag går och nannar :) Litar inte på internettabellen just nu O.o

Pusshejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0