Mmmsåatteeeeehjamenjooo

Yes yes, så äre!
Idag känner jag mig mer levande än på länge! Missat en hel vecka i skolan. Men men, what to doo liksom =/
Vart på körskolan i Torsdags då alltså. Gick la bra. Segt att bara lyssna på någon i över 3 timmar. Men det gick som sagt bra. Efter det följde jag med hem till mamma och stannade över tills Fredagen (igår). Ska jag vara sjuk kan jag likaså vara sjuk där ;) Så passade jag hundar och storstädade hela Fredagen. Det gick i en lagom takt eftersom att jag fortfarande fick gaanska kasst med luft ;S

Igår kväll mådde jag fruktansvärt dåligt. Så idag är jag ganska trött. Riktigt sliten efter denna sjukan alltså. Undrar vad det är jag haft egentligen O.o

Men men. Nu ska jag s eom jag orkar hjälpa pappa lite när han ska klippa alla häckarna :)

Puussiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0