Oktober(!!!)

Idag vart det skola i typ två timmar. Anledningen är att jag var hos tant doktorn mellan kl 8 - 9. Fick lite tips ommedicineringen. Ett bodprov blev också taget. Gut :)

I Lördgs var jag iväg hela dagen och skyndade sedan, sent på kvällen, till Hanna för choklafondue och film. Väldigt trevligt! Kom därifrån runt halv 2. En kvart senare stod jag hemma i badrummet oh borstade tänderna^^

Söndagen spenderades på Familia, återigen med Hanna. Som denna gången skulle handla en svindyr väska. Den var dock inte kvar så vi lullade runt lite och snackade massor. Muche trevligt :)

Igår vart det praktik hela dagen. Hemskt var det kan jag meddela!! Efter det blev det spinning med Emelie och sen for jag iväg till Spannarp. Najs bajs!

En kort update vart det iaf :)

See ya soon! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

tack för en trevlig helg :D MOCKET NAAJS :D

2010-10-07 @ 15:37:31
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0