Ooops

Skule bloggat när jag kom hem igår.... men ehm... I forgott.
anyways...
Jag har haft fullt upp hela helgen. I Fredags var jag hos Negar och kollade film. Hemma typ 2.
I Lördags vart jag med Kaisa. Hemma typ 22.
I Söndags träffade jag Kaisa igen, denna gången under dagtid Haha. Vi vart runt i massa affärer och shoppade loss ;)
Igår träffade jag Kaisa och Olivia för fika :)
Därför har jag tyvärr inte hunnit. Sååålli :)

However...

Jag har alltid sagt att jag är min egen idol. Igår återfann jag dock min favoritperson igår igen. Maria Montazami! Hon är skönast ever! Numera komemr hon att vara min idol ;)
Alla kollade väl Svenska Hollywoodfruar igår?
If not. Well, then shaame on you!



Taffles for the win!


Dags att jobba lite :) Im in class after all ^^

Kommentarer
Postat av: monika

har det börjat? :o

2010-03-09 @ 23:59:33
Postat av: louise

sv: HAHAHA, jag kan alltid vara mig själv när jag är nära dig, men asså.. jag vill inte att andra ska veta hur jag igenkligen ser ut .. så.. scchhh ! :O HAHA, x) :D

2010-03-13 @ 17:55:42
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: Hanna Panna

I LOOOVE!!

Btw, tassels heter det;)

Jag köpte en dagen efter jag såg programmet^^

HAHA

2010-03-17 @ 20:40:53
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0