Ojsan Hoppsan

Nuuu äntligen har jag tid för min försummade lilla blogg xD
Somsagt, Carro i Måndags. Vi drog till Väla. Det var sjukt trevligt och måste göras om snart :D Har inte skrattat så mycket på väldigt väldigt länge! :D

I Tisdags var jag ute hos mamma och träffade alla hundarna. Vi började med lunch och klädshopping på Väla. Efter det bar det av till Strövels och hämta Elly. Sen vart det raka vägen hem till henne och träffa vovvarna och få godaste maten ever :D


Jag bjuder fetmycket på denna hemska bilden okej!?!! Hahahaha xD

Idag träffade jag Emelie i stan för en fika. Efter det bar det av hemåt och träffa Ida. Alltid trevligt:D Lånade också en video hon fått av vår lärare från lågstadiet. Sjukt kul xD Bara det faktum att det var en VHS var spännande nog ;)
Imorgon ska jag då hinna med en del. Skulle försöka hinna ut
till mormor en sväng. Träffa farmor och farfar. Gå en sväng med Ida för att avsluta kvällen hos Jocke och Gulan. Denna stress!! xD

På Fredag however, ska jag försöka träffa lite folk från Rönnowska. Inom Väla och fixa lite smågrejer. För att avsluta kvällen med bowling och käk tillsammans med Annika, Pappa, Elly, Louise och Tommy.

Pheeeeeew!!

Varje kväll har jag iaf tagit en promenad, som det så fint heter. Oftast har det dock blivit nattliga promenader ;)


This is how this freak looks in the middle of the night ^^ (Enligt en viss Linda är egobilder ett vinnande koncept. Jag tvivlar dock på att det på något sätt skulle gynna mig. Let's give it a try ;) )

Idag blev det iaf en kvällspromenix. Ska snart sova.

Cha chaaaa  Nej gud just kidding ya! Skojja eran dojja liksom :)

Ciaao menar jag ju ;)

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

skyll lagom på mig??! hahah xD



men det är vinnande koncept för oss andra ^^ du är så söt så !!!!

2010-03-18 @ 10:21:26
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Hanna Panna

BLÄÄ att jag hade såå mkt att göra denna veckan :/ dessutom har jag gått och blivit sjuk som pricken över i:et!

Hade varit kul att ses ju!

Kram

2010-03-18 @ 17:17:52
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0