Okaaj, dags igen ^^

SHIT, vad jag inte haft tid att skriva något här.
Har iaf gjort klart alla arbeten. Fick dock tillbaka ett mail häromdagen att det ena inte var helt rätt. Får försöka fixa det. Sen är det sommarlooov :D

Just nu är jag i Strövels. Ska strax åka bort till knutan och vänta på Jönköpingsbussen :)

Kom hem i Onsdags och träffade då Mindy och Macke. Trevligt trevligt!
I Torsdags var det möte på skolan redan kl 9. Fikadejt kl 10 och klippning kl 12. Efter det drog jag mig mot Jills och därefter åkte vi till Mindy och slappade runt lite tills jag var tvungen att åka hem och göra mig klar inför grillningen med The Anderssons på kvällen :) Louises nya kille skulle ju komma. Inte missa inte missa ;) Hahaha
Det var skitkul! Saknat våra ceperyck massor ^^

Fredagen var det frulledejt med Emelie på Espresso House :) Sen lullade vi runt i stan lite. Trevligt, mycket trevligt :) På kvällen blev det Tacos och Sex and the City med pappa, Louise, Annika och Tommy :D Helkul!!

Lördag blev det Väla, sova middag, grillning och 18årsfest :D Hääärligt hääärligt!

Idag blir det inte ett skit. Bussen går 14 55 från Knutan. Är i Jönköping 17 50. Tåget går 17 54. Lycka till Joel, lycka till.

And that's that. Tråkigt inlägg as usual. Snart sommarlov, då ska jag bättra mig I promise ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0