Wednesday

Slutade 11 45 idag. Freakin' 11 45! Love it :D Hahaha!

Hemma runt 13. Är nu sjukligt hungrig men jag vet inte vad jag ska käka... Fan, innan kunde jag gå och vara hungrig hur länge som helst utan att bry mig. Men nu har jag tråkigt och då är det bara jobbigt ;P
Men men, that's life right ;)

Annars händer det la inte så mkt idag. Ska mejla och ringa lite folk. Bla min lärare för att kolla upp ett arbete som skulle vart inlämnat innan jullovet. Men sen blev han sjukskriven och jag fick fel tider på lektioner och sånt shiiet. Så nu får jag ta ta i det. How fun! NOT ;)


Kommentarer
Postat av: Chulia

Om du hade gått kvar hos oss hade du slutat 11.35 ;D hehe

2010-01-13 @ 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0