Thee

Sitter här och dricker grönt te och kollar på Tv lite halvt. Precis sett Halv åtta hos mig, helt okej faktiskt:)

Nu däremot, började någon av dedär skittråkiga pjäserna som de visar hela tiden -.- Nae tack!!

Passade på att springa en runda innan också, så nu är jag egentligen klar med det jag hade att sköta idag. Skönt! Kanske det kan bli säng tidigt idag :D kunde inte somna igårkväll eftersom att jag deckade på sängen på eftermiddagen. Så idag har inte varit en sån pigg dag ;) Men tack vare min fantastiska praoplats så gjorde det ingenting alls!!

Love it!


Kommentarer
Postat av: JamJam

vilka pjäser ??!

2010-01-13 @ 21:12:46
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0