Shululu

Oppa mina små snäckor :)

Idag har varit en bra dag! Är inte dödstrött och har sluppit all konstig ångest med tillhörande magont :) Super duper (Y)
Skulle försökt stuckit till Maxi och handlat diverse frukt och annat smått och gott ^^  Men jag sturuntade i det och gick direkt till bussen eftersom att det blev en perfekt tid. Slapp vänta :D
Tur var väl det! För hem kom jag. startade Tv:n och där var Ellen DeGenres, ett av mina favoritprogram^^ Vem var där om inte Sandra Bullock! Asså hon är så jäkla ball :D Har ni tänk på att när man ser en film där någon är rolig så förutsätter man lite att de är så i verkligheten också. Oftast är de väl inte riktigt så på riktigt ;). Så är dock inte fallet med Sandra Bullock. Hon ÄR rolig in reality också :D



Sen att hon är sjukligt snygg skadar ju inte heller! ;)



Har förövrigt precis letat upp en låt jag hörde på radion idag. Asså igår kallade jag fireflies för öronorgasm... well, då är detta någon form av eufori!

Orgasma för fulla muggar nu!



Im in love!

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

där har du en GRYM låt <33

2010-01-28 @ 16:12:53
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Hanna Panna

Jag älskar Ellen Degeneres!

Hon är sååå underbar :D

2010-01-28 @ 17:58:18
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/
Postat av: louise

sv:HAHAHA, sockerhora! HAHA, nytt ord ;o nästan litta coolt ju ;d hemligheten är att jag kombinerar med batningpiller ;D en tugga choklad, en pilla ..

2010-01-28 @ 20:58:25
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0