Saturday

Okeej, Jag har funderat på hur jag ska få den här dagen att låta intressant.... Jag kom inte fram till något bra ;)
Jag har nästan inte gjort något överhuvudtaget. Spelat Sims 3, vilket jag är helt fast i för tillfället, lagat mat (för engångs skull) och städat lite. Tänkte röra lite på mig nu för att senare duscha och sova. Visst kan det vara lite smart att sova tidigt och gå upp redan vid 8 imorgon!? Med tanke på att klockan ringer 5 på Måndag så känns det som en bra idé iaf :)

Just nu kollar jag på paradise Hotel för första gången denna säsongen. Herrejesus.... Ja, Herrejesus! It's all i can say Hahaha
Det är så dåligt så att det blir bra! Låter logiskt? Not really, no ;)

Oooh, nu börjar det igen! Inget Gonatt nu! Ska tvinga mig att blogga senare igen :D

Kommentarer
Postat av: JamJam

och ingen credd får man för att man gjort din blogg så fin.



Jajjamensan snäckan allt du säger är logiskt - du är ju skåning :D

2010-01-10 @ 01:05:46
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0