Pheeeew

Nu har jag, ja gissa? Jo, sprungit! Wiiie ;)
Sitter här nyduschad och kollar på Halv åtta hos mig ^^ Det funkar väl i guess:)
Anyways...

Jag försöker samtidigt reda ut hur jag ska få ihop alla hjärtans helgen. Hittils ser det väl ut såhär
Åka hem Onsdag, natten mot Torsdag. Fredag ska jag klippa mig och Lördag är det Talang 2010 i Lödde. Tyvärr hinner jag inte träffa särskillt många. Men jag kommer hem snart igen :D Sen är ju då grejen! Jag skulle behöva åka till Stockholm på Lördag kväll, stanna över natten och åka hem på söndag eftermiddag.
We'll just have to see about that :)

Skrattade precis så att jag höll på att kissa ner mig!! Kanske inte, men kul var det ^^
En blondin skulle precis beskriva huvudrätten i Halv åtta hos mig.  "ja det var jättegott. Någon Liba...ja.. någon geggamojja från hans hemland" konstaterade hon helnöjt Hahahaha!!!
Det plus Helge Skoogs klockrena kommentarer är ju höjdpunkterna!


Kommentarer
Postat av: monika

nu blir jag lite ledsen i ögat :o ingen gratulation?

2010-01-26 @ 22:30:50
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0