Love

Jag har så fruktansvärt bra människor runt om mig! Jag försöker att visa min uppskattning så ofta jag kan. Men lyckas sällan är jag rädd^^

Det är väl så antar jag. Det folk som alltid finns där, varje dag, alltid. Kanske inte fysiskt. Men jag vet at de alltid finns där. De människorna är jag väldigt bra på att glömma bort att visa uppskattning för. Vilket kanske inte är så bra!

Så nu är det väl dags don’t you think!?

Jag tänkte börja med mina föräldrar. Världens bästa föräldrar actually. De ställer alltid upp. Funderade och diskuterade detta innan idag. Jag har förstått hur privilegierad jag verkligen är och jag är så otroligt tacksam för det.
Mina föräldrar gör allt för mig och jag skulle, utan att tveka, göra allt för dem.
Mycket känslor kommer tillbaka när jag tänker på hur det kunde ha slutat för två år sen. Jag hade självklart velat ha ett annat slut på det hela. Men alla gör sina misstag och är man inte kapabel till att förlåta det så bör man nog fråga sig själv om man verkligen älskar personen i fråga.
Jag är i alla fall glad att det slutade så bra som det gjorde. Jag vet inte var jag skulle varit om jag inte tagit mig samman och gått vidare. Förmodligen hade jag varit ett vrak utan dig <3



Med detta vill jag avsluta dagen och säga gonatt:)
There will be more of this! Just wait and see. You just might be the next person to be in the text ^^

Kommentarer
Postat av: Mor

Awww jag hade nog eller inte nog... varit ett vrak utan dig också.Posseliposs!!!

2010-01-26 @ 12:50:29
URL: http://www.joellys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0