Friday means schoolish!

Hallo, Ich habe gestanden Abzsesse auf meinem Rücken! :D - Det är tyska för: Hej och godmorgon mina snäckor!

Idag är det Fredag och jag ska till B&W, som Tiffany Persson skulle sagt. Men nej, idag är det Fredag vilket för mig betyder enda dagen med vanlig lektion. Mellan 8 och 11 ska jag alltså ha Svenska B. Ganska okej tycker jag med tanke på att jag slipper ha lektion alla de andra dagarna ;)

När jag kommer hem vet jag inte riktigt vad som händer. Antagligen ska jag storstäda så att jag har det fixat. Sen ska jag se om jag orkar laga ngn mat. Hade varit skönt att fixa lite eftersom att det är Fredag! Annars ska jag in på A6 en sväng och fixa bla huvudvärkstabletter.
Inga andra planer för dagen. I helgen händer det antagligen mer :)

Nu ska jag jobba lite mer med Svenskan.

I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0