Yesterday

Igår var en väldigt trevlig dag :)
Började med svenska 8 - 11, which wasn't as nice as the rest ;)
Efter det vart jag runt och skrev ut CV, pratade med lärare och hämtade diverse blanketter.
Sen bar det av till stan och möta upp Kaisa! Vi hade ett jobbsökarmarathon ;D Trevlans (Y) Vi mötte också upp oliva som vi hängde runt med tills klockan var 17. Då var det dags för Chinesefood!
Ca 17 30 kom Negar och vi fyra hade väldigt trevligt^^

Efter typ 3 timmar på restaurangen var olivia tvungen att gå. Så jag, Kaisa och Negar begav oss mot Huskvarna. Yup, that's where that crazy lady lives ;D
Väl där blev det Te och film :D

Efter att varit uppe i närmre ett dygn var jag aningen trött när jag kom hem 00 30 xD

Bildkvaliten suger. I know! One word - Mobilkamera ;)


Oliva, Jag & negar


This would be Kaisa ^^




Kaisa, Olivia & Negar


Mmm, No comment on that one :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0