Roompaaah

Är dagens mest använda ord :)

Grattis till Louise som fyller.... 15(?) år idag :D

Annars har det inte hänt så mkt. Stannade hemma från praktiken eftersom att jag är sjukling *Tyck synd om mig* ;) Vaknade kl 5, sjukanmälde mig och somnade sen igen. Efter det vaknade jag till liv vid ungefär 9 30. Det var sol ute. Förstår ni? SOOOOOL! I was in chock. Så härligt var det :D

Så jag har mest legat deckad framför Tv:n o så :S Not so nice!
Därför har jag heller inte så mkt att berätta. Vad händer en dag när man ligger hemma och drönar liksom!? not so much, no^^

Soooooooooo, Nu ska jag strax nanna!
Gunatt allihopa, everybody :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Awee! krya på dig tuffing :)

2010-02-22 @ 22:14:12
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/
Postat av: Linda ;D

Vadå sol? var fan har du solen ??? O.o Här är inte en gnutta sol :'( Jag vill med ha sol! Give!!!

2010-02-23 @ 10:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0