Ojdå *Gäääsp*

Ehm... Hej!?
Haha jag har varit heeelt borta idag :/
Anyways...

Idag vart det prao. Surprise surpriiise ;)
Efter det blev det inget A6 utan Maxi istället. Kändes bra! Jag behövde en del grejer så det var skönt att fixa några av dem iaf :)
Väl utanför dörrarna på Maxi möts jag av en journalist. han ställde några frågor. Ganska trevligt:) Men sen! Ja sen vill han ta en bild! The thing is, meine kleinen Freunde, att efter en dag med bagerimössa kunde det likaså förväxlas med en natt, eller två..., med badmössa ;) It aint a pretty sight! Men men.. han fick sin bild.
Det var för "Jönköping NU", en tidning som jag också får:) Så vi får la se om jag kom med.. hopfully not xD

Annars handlade jag en grej på Maxi som jag säkerligen inte ätit på 5år. Seriöst asså!
That would be Nudlar!



Så totalt näringslöst. Men SÅ gott :) Domhär var ju så smidiga! Kunde inte undgå att köpa två ^^
Jag menar, man häller på vatten och "påsens innehåll" (Let's not go further into that^^) väntar några minuter and poooff! så har man nudlarna i en smidig kopp. Kan man sitta i soffan och käka :) Smidigt och gott alltså (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Joel, det där känndes väldigt DU! :D hihi, jag vill se den bilden! :D

2010-02-04 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0