Nattbloggning

Hej och förlåt för den dåliga bloggningen. Men vart skulle jag få tiden ifrån? Haha

Igår anlände jag till Knutpunkten kl 16 35. Väl där blev jag upplockad av pappa och hemkörd till honom. Sen drog vi och käkade och väl hemma drog jag, tillsammans med Mindy, till Jill en snabbis (Läs: Halva natten) ;)

Idag mötte jag upp Kidde kl 12 på Espresso House i Ängelholm. Efter två übertrevliga timmar var det dags för klippning.
Klippningen gick superbra. Väldigt blondt och välsigt kort ;) Just the way i like it Hahaha!
Efter över 3 timmar hos frisören bar det iväg mot Strövelstorp.
Väl där träffade jag Ida. Vi snackade skit i över 4 och en halvtimme <3  Hahahaha

Som ni ser har jag haft fullt upp med att ha de två roligaste dagarna på så väldigt länge. Im a very happy pojkski right now.

Tyvärr kommer det inte bli mycket till bloggning i helgen eftersom att jag drar till Stockholm kl 12 imorgon. Innan dess ska jag dessutom hinna ut till mamma en sväng. Denna stress!!

Så på måndag får ni förhoppningsvis bilder från helgen. Efter jobb såklart. Haha
Men vi hörs då! Ni får ha det så bra mina små snäckor ;)

Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0