Minsann!

Nu får allting vänta lite! För nu måååste jag verkligen börja skriva här....

Har passat min hund över helgen. Antingen det eller åka bil till Stockholm eller alternativt Jönköping. Så jag passade henne och tog det lugnt ett tag istället. Välbehövligt må jag säga! Ett tag sen jag hade tid med det ^^

Så i lördags var jag ute och gick med Hanna en sen kvällsrunda :) Väldigt trevligt!!

Hanna that is.

Igår vart det ösregn hela dagen så jag låg på soffan och glodde på serier och lite sånt. Helskönt. Men nu efter två dagars slappande börjar det bli något uttjatat ;D
Nu - frukost, efter det blir det promenix med vovven och efter det blir det förmodligen en runda på stranden :)

Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Men JOEL!

Varför har du inte sagt att du börjat blogga igen?!

VAVAVAVAVAVA!!!

Du är för söööt! måste ses snart igen :D

2010-08-20 @ 00:06:54
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0