Jag är inte hembiträdet vi inte har! sorry....

Borde fan betala någon eller nåt för att skriva här^^

Anyways!

I Fredags, på midsommarafton, var vi först hjos morfar i runt 5 timmar. Det blev massor av underbart god mat och då pratar vi inte traditionell midsommarmat. Nej nej, här var det t.ex paj med grillad paprika och chevreost, fläskfilé med potatissallad och så mycket mer gott!! Efter det bar det av mot Starby och Carro för midsommarfest. Där stannade jag runt 3 timmar för att sedan bege mig till nästa ställe, Ausås. Därifrån åkte jag runt 03 00. Det var trevligt, väldigt trevligt! Kom i säng runt 04 15. Upp tidigt dagen därpå dock!

Lördagen gick till att fixa lite allt möjligt. Bland annat städa lite innan Louise kom runt 16 30. Då käkade vi kyckling och avslutade med kladdkaka. Sjukligt gott!! Sen begav vi oss mot Ausås för förfest och efter några timmar där gick bilarna mot Strövels IP. Som ligger på andra sidan vår häck. Skönt skönt!!
Det var riktigt trevligt därute! Träffade otroligt mycket folk som jag inte sett på väldigt länge. wonderbart!
Kom i säng redan 02 00. Men låg och snurrade ett tag. Vaknade however 14 45 idag! 14 45!!! Här pratar vi panik asså! Så idag har jag inte gjort mycket. Suttit ute och läst lite i en bok, städat och bara segat. Tycker att jag förtjänar det :) Det gjorde nog inte pappa dock, han misstar mig ständigt för hembiträdet vi inte har och blev sur för att jag glömt vattna blommorna( vilket jag faktiskt inte alls glömde, de krävde nog bara mer vatten än det jag gav dem) och lite annat som han lyckades hitta. Han gillar att klaga på mig trots att han har det så mycket bättre än många andra föräldrar! Jaja nog med klagande. Han ska få sitt senare, det lovar jag.

Nu, however, blir det sängen och en film :)
Pusshejs!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0