Asså...!?

Hm! Idag har potential till att bli både en superkass dag elle också en väldigt bra dag. vi får helt enkelt vänta och se :)

Praktiken vart bra. Sen kom jag dock hem och hittade tidningen där jag var med.... Asså jeeeez! Den frillan, blekheten och en überkonstig min.. that's me :S

Anyways...

Det snöade ju inatt. As you may have noticed^^ Vilket ledde till att jag imorse fick vada iväg till busshållplatsen :s väl där var där höga drivor av snö som man halvt drunknade i när man skulle på bussen xD

Så nu sitter jag här och babblar bajs med folk på msn :) Bla Emma. HelsingborgsEmma kan vi kalla henne ;) Var ett tag sen nu :/



Najs bajs!! :D

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

skicka tidningen till mig!!!!!!!!

2010-02-03 @ 16:50:33
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0