ERROR!

Danmark var som sagt mycket trevligt :) Vi lullade runt och hade allmänt trevligt helt enkelt.

Igår drog jag och Mimmi en runda till Ängelholm och käkade med Andreas, efter det blev det solning, för att senare avsluta kvällen hos Jill och Thomas :) Najs bajs!

Idag however har jag bara legat framför Tvn. De andra dagarna när jag försökt det har det alltid blivit något annat också. Men idag ser det ut som att jag lyckats. Det har varit så skönt!!
De senaste veckorna har jag varit totalt borta. Sovit extremt dåligt och glömt saker hela tiden. Helt slut! Så med tanke på att skolan börjar om en vecka är det en bra idé att andas ut lite nu :)


Nu återstår det bara att lyckas få en klipptid  denna veckan innan skolan börjar. Yeah right, good luck...typ ;)

Back to Shameless!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0