Snö... No seriously.. SNÖ!?

Igår var en hemsk dag... bara  HEMSK!!
Började med en helt okej praktikdag. Efter det bar det av till Media Markt med min Ipod. Väl där fick jag beskedet "Service i 4 veckor" 4 VECKOR!? :O "Det brukar gå fortare"  Mm, yeah right! Alla vet ju hur det är med tidsuppfattningen på domdär företagen ;)

Kom iaf hem, utan musik! eftersom att mobilen fortfarande inte är lagad. Trots alla veckor på service -.-'

Dagen innan dess, dvs i Onsdags, fick vi alla oss en härlig överraskning, not! Det snöade ju! Ja.. riktig (ehm dah?) SNÖ!

 

 

Ja ni ser ju själva utvecklingen. Nästan så man börjar undra om den Svenska sommaren redan är här ;) Haha

 

Idag ska jag träffa Linda och Jeanette o hitta på nåt kul ikväll :) Lovely (Y)

Nu ska jag gå till tåger :)  Posshajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0