Powernap...typ

Tog en av mina vanliga powernaps... eller ja dom brukar bli mellan 1 och 4 timmar ^^ Idag blev det två. Helt okej tkr jag :)

1 April då ja. Är det bara jag som inte orkar försöka lura folk idag? Vafan har hänt med mig!? :o Jäävlar vad tråkigt jag blivit :S Skärpning nu förfasen!!

However

Idag har jag varit på praktiken as usual. När jag kom hem började jag diska och städa så smått. Höll på lugnt ett tag tills jag somnade. Nu känner jag dock att det kan vara dags att lägg på ett kol :)
Chop chop!

Imorgon - Göteborg, sen Strövelstorp
Helgen und vecka 14 - Skaaaune eller aah.. Strövelstorp dåårå :)

Hörs snart igen. Jobbar fortfarande på att orka skriva oftare ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0