My weekend

Tänkte dra en kort sammanfattning av helgen.
Det började i Fredags med nationella prov. Efter det träffade jag Linda en sväng. Kollade runt lite för att sedan möta upp Jeanette. Vi satt och fikade en ganska lång stund för att sedan bestämma oss för att, en aning spontant, åka till Systemet. Sagt och gjort.
Åkte en sväng till Lindas morbror och hans tjej. Trevligt :) And we were off to Mullsjö. Det regnade och snöade för fullt i mörkret. Alla var livrädda för vattenplaning xD
Väl framme vart vi inom Coop för lite groggvirke. Sen vart det pizzerian några meter bort. Jeanette och Linda skulle ha fyllemat. Smart smart!
Väl framme i min lägenhet lastade vi in allt i kylen och spriten började flöda.
Mycket hann hända. Jag blev biten, gav Linda en bitchslap, Jeanette låste ute oss på balkongen, grannarna gjorde någon form av tyst protest (fruktar inte anmälan alltför mycket då jag kan försvara det ganska bra), Jeanette stod i trapphuset och vrålade efter Kiiiiisseen (som förövright sprang ifrån henne, i vanliga fall ligger den mitt i trappan och är inte folkskygg för 5öre. Hmm!), Linda snubblade över tröskeln till badrummet och trillade pladask på golvet. Ja detta var bara en bråkdel av kvällen. Helt galet. Men ack så KUL! Välbehövligt :) Ingen av oss trodde att det kunde hända så mkt eftersom att vi bara var tre pers. Men jääävlar vad vi hade skoj!!!

Ursäkta bilderna. Jag tar de bästa jag hittade - Så tänk er hur jävliga dom andra såg ut!





Yes, Grease it was. jeanette köre "I need a coooooool riiidah" på repeat ;)


Dom låg och skrek att det kändes som att man var full när man låg i min säng. Jag får bara en känsla av att det inte är sängens fel...!?





Oh my god! That's all your gettin!! Resten kommer att brännas någonstans...


Sen igår drog jag och Linda hit igen. Så vart det lite film och en massa pratande. Väldigt trevligt. Idag har vi inte gjort ett skit^^ Linda åkte hem runt 16 00.

Pheeew! Dags att springa lite :) Kan behövas. Tråkigt eftersom att min fucking jävla Ipodjävel är hos Media Markt....


Ciaao!

Kommentarer
Postat av: louise

sv: vi får ju hoppas på det bästa ;s <3

2010-04-26 @ 16:36:55
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0