Ohoooy Pirate *aargh*

Herregud. Yup that's all i can say.
Har haft maaassor att göra. Jag som blev så duktig på att uppdatera igen :/  Ayah :)

I torsdags however, åkte jag till Huskvarnaoch sov där med Linda och Jeanette :) Svinkul!!
På Fredagen åkte klassen till Gränna och gjorde polkagrisar.




Ser ni entusiasmen i våra ögon? ;)

Anyways....
Sen åkte jag mot Jönköping igen :) Satt där i ungefär en timme för att sedan hoppa på bussen hemmåt. Tror inte att det var många som faktiskt förstod hur glad jag var xD Well, I was pretttty darn happy :D

Väl hemma hämtade pappa mig på knutan och vi åkte och käkade lite för att sedan bege oss hem till honom :) Då vart det dax att fixa sig klar inför Valborgsfesten. Om själva festen kan jag inte säga så mycket mer än att det var sjukt trevligt:) Kommer inte ihåg exakt hur jag kom hem.. men whatever, jag kom ju hem ;) All i know is, är att jag envisades med att gå hem och släpade med mig en cykel av okänd anledning. Somnade i ett dike en liten stund innan jag tvingade mig själv hemmåt igen. Efter det är det bara svart ^^  Men som sagt, kul var det :D

På lördagen... ja på lördagen...fyfaan! Jag brukar aldrig bli bakis. Men fyfasen säger jag bara. Det var inte kul. ändå envisades jag med att hjälpa pappa och Annika att handla och förbereda inför Ellys konfirmation. Ångrade mig ganska fort, men då var det ju försent xD

På Söndagen var det dags. Elly konfirmerades. Trevligt trevligt, även om alla dessvärre inte kunde vara med.

Nej, jag var faktiskt glad ;)   <3

På Måndagen hade det halsont jag fick på Söndagskvällen muterat till värsta möjliga. Som attd et inte räckte med att jag skulle sitta på en buss i tre timmar så skulle jag göra dte med feber och halsont. Yeeey -.-'  Men det gick ...bra :)

Tisdag och idag, Onsdag, har jag varit hemma och degat. Imorgon ska jag dock till skolan. Får tvinga iväg mig själv :)

Uuusch tråkigt inlägg. Men det är ju lite update liksom :)

Nu - Charmed!
Pussiii

Kommentarer
Postat av: Alicia

Gud vad coolt !

Jag vill också göra ;o

2010-05-09 @ 12:16:57
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: louise

HAHA, jag är kvinna ^^ det förklarar ALLT! ;)

2010-05-10 @ 17:51:55
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: Jeanette Ahlberg

Nej tyvärr men söt var hon iallafall :D.

2010-05-18 @ 19:11:12
URL: http://www.joellys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0