Dutti Peeeåg, dutti

Idag är en liten bajsdag måste jag erkänna. Inte mycket positivt just nu. Jag kommer nog snart över det igen, I tend to do that :)
However...

Igår gjorde jag Muntliga nationella i Engelska. Det gick bra :) Efter det umgicks jag lite snabbt med Linda och några till. Drog mig hemmåt, då började det. Det konstanta telefonpratandet.  I väntan på bussen ringde Fagersta Linda och snackade, trevligt :) Väl hemma ringde Emelie, sen Monika, sen Emelie igen. Avslutade kvällen / natten med Alicia. Trevligt, väldigt trevligt!

Idag vart det Muntliga nationella i Svenska. Det gick också helt okej. Fick ännu fler uppgifter att göra på två veckor. Ja, jag har ju inte tillräckligt redan tydligen.
Sen vart det iaf lunch med Linda och Jeanette. We like that! Drog mig hemmåt och snackade några timmar med Emelie och slängde i en tvätt. (SHIT! Kom precis på att jag fortfarande inte häng andra körningarna. Ooops! Får springa ner när jag är klar här^^)
Nu sitter jag här och ska försöka skriva lite svenskaarbete.

Imorgon blir det Nationella i Engelska igen, hörförståelse denna gången.

Ingen större lust för detta idag. Har ju inte så mycket att välja på så det är bara att köra på :)

Ska bli bättre på att blogga igen. Sålli!

Repeat:


Pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Alicia

höhö jag är cool!

2010-05-19 @ 12:42:20
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Miss Baam

han är så gryyyym !!

2010-05-22 @ 19:08:50
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0