Men... asså....hallå eller!?

Jag hade börjat acceptera att snön skulle regna bort. den skulle ju trots allt försvinna liksom :D
Men ack! Imorse vart det ett nytt lager med snö på marken. 5cm minst. And it just keeps on going -.-'

Suck!!

Anyways...
Idag skulle jag göra en tårta jag aldrig gjort innan och när jag var klar frågade jag den ena konditorn om den var godkänd som den var. Han svarade ja. När sedan den kvinnliga konditorn gick förbi och bad mig ändra en del på den sa inte han jag frågade ett ljud.
Asså jag blev lite sne eftersom att han bara kunde sagt att han tyckte att den var okej. Well well, jag sa ingenting utan ändrade tårtan.
The fun part is, att han förmodligen fattade att jag undrade vad hans problem var så resten av dagen var han trevligare än någonsin hahaha
Så kul hur folk uppfattar ens signaler så tydligt och dessutom ändrar sig xD  Love that ;)

Annars händer inte så mkt. håller just nu på att köra en tvätt :) Bara bokade en tid igår för att få det överstökat. så skönt att bara tömma ibland. Oavsett hur mycket eller lite där är i tvättkorgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0