Let it rain let it rain let it raaiiiin^^

Guten morgen..eller asså... Nja jag brukar ju knappast sova såhär länge! Men en sen natt blev en morgon utan väckarklocka vilket resulterade i att jag vaknade 13 00.. sjukt^^

Har precis käkat frukost dvs yoghurt med äpple och frusna hallon MUMS! :D Samtidigt stod reprisen av det hemska programmet Ullared igång och jag snappade upp något i stil med " Det är en leversjukdom som jag har i lederna" - Riiight?

Anyways!

Såfort det slutar regna ska jag bege mig ut på dagens första, men icke sista, promenad :)

Nu ska jag packa upp det sista av mitt liv ur lådorna och lyssna på musik.


Pusshejs! :)


Missing it.

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Är du i ströveeels nu? :D

2010-06-21 @ 18:53:48
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0