Tjolahopps

Tjenis ----- Jan Banan:)
Sitter här och snackar lite med Hanna. Så trevligt så :)

Annars vart det ju prao som vanligt. Enda skillnaden var att jag idag blev erbjuden jobb under sportlovsveckan :D Ska bli skitkul! har velat ha jobb hur länge som helst för att kunna dra in lite cash so zu sagen ;D

Annars har jag prov på fredag som jag måste börja plugga till -.- Läraren var sjukskriven de sista veckorna förra terminen så det är lite rörigt. Men jag tror att det ska lösa sig :)

Måste plugga, men jag ska minsann se till att uppdatera strax igen ;)
Kännder mig lite internationell, så det blir ett Ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Du är för go! Lycka till med plugget :)

2010-01-20 @ 17:00:35
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0