This Christmas - 1

Jag har haft ett fantastiskt jullov. Det har varit galet kul och kanske framförallt sjukt intensivt. Så mycket jag skulle vilja hinna men inte hann. Men men, that's life right!? ;) Får ta igen resten i Februari!
Här kommer iaf en kort resumé av jullovet i bildform....

23 December - Vi började med julfirande med Louise, Tommy, Annika, Elly och pappa. Sjukligt skoj hade vi!

Louise


Tommy


Pappa & Annika


Elly & Jaag


You just gotta love it ;) Hahaha




Onormala sa du? Vad menar du med det egentligen? ;D


Hell yeah we won! Jag & Louise är bäst på Jeopardy :D


24 December - Jualfton hos Mamma.


Kevin


Jag veet! En till -.-  Men han är ju så söt Hahaha


Anton - Dålig bild, i know. Men ungen är ju envisare än mig ;) Inte fasen skulle han smila. Detta var den bäst :)


Jag & Kevin


Marie


Gulan & Amanda - Gulan har inte fattat detdär med póser riktigt ;)


Detta är min "JagkollarpåKalleAnka"- min






Kommentarer
Postat av: louise

;o ,, omg!.. bilderna -.- jag behöver inte säga mer ..

2010-01-10 @ 19:03:03
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0