Söööndaoe!

Vaknade med en dunkande huvudvärk till klockans fantastiska signal. Please just let me die!
Huvudvärken gjorde springandet till en fröjd, verkligen -.-
However...
Innan dess hann jag sätta igång två maskiner tvätt, som nu hänger i torkskåpet. Ska ner om några minuter och ta ut det så att nästa person kan ta tvättrummet :)
Som ni kanske märker är dagen något seg och jag är väldigt sliten. Så jags ka snart bort och fixa lite grejer till mat och sen bara slappa:) I like!!
Har blivit lite halvt beroende av lagad mat sen jag började käka det oftare känner jag. Mindre bra kanske Haha^^
Anyways!
Gårdagen var heltrevlig! Thea kom runt 18 om jag inte minns fel. Mötte henne vid stationen och gick hem till mig en sväng. Efter det käkade vi och sen kollade vi på Tv och bara slöade och snackade lite allmän skit haha^^
Hon tog bussen hem 00 15 varpå jag, påväg hem från stationen, ringde Linda som senare var min underhållning i 3,5 timmar xD Mitt i vårt samtal kom jag på att vi kunde få med Alicia i samtalet. vi spendera nog runt en timme på att försöka koppla ihop två samtal. Men misslyckades totalt. Ingen vet varför det inte funkar eftersom att vi gör rätt -.- Jag hatar sånt!

Jaja, sen somnade jag runt 03 50 och gick upp 9 i morse! *Stolt*

Fuck nu måste jag skynda mig och ta tvätten!

vi höres! Ciaao

Kommentarer
Postat av: Elly

Asså.....de e ju skitlätt att snacka 3 st i tele -.- e ni retard elr? guud xd hahahahaha xD

2010-01-17 @ 15:41:17
Postat av: Bam Bam

Just face it!!! U won´t survive without your wigger ^^

2010-01-17 @ 16:06:18
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

ELLY: hahhahah ehm vilken dum fråga !!! ^^

Nej men vafan vi gjorde ju rätt men det funkade inte - det var ju inte så att vi inte fattade hur man gjorde ^^ MAHAHAH

2010-01-18 @ 07:25:41
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0