Smoooooooothie

Har precis gjort smoothie. Köpte färdigblandad frukt på Maxi häromdagen. Mango, Ananas och Banan vart det nog. Svinigt gott! Det stod på paketen att om man mixade bären från fruset tillstånd med yoghut så blev det en hårdare konsistens. What the heck, det gjorde jag och det blev svingott! I guess I like it hard^^

Innan, när jag deckade, likt alla andra dagar, ringde Monika och babblade lite. Efter det räckte hon tydligen över telefonen till Alicia. Vilket jag missade eftersom att jag knappt hörde ngt in tha phone. Så jag fattade ju inte vem jag pratade med. So well, I didn't say that much Haha Sen visade det sig att jag visste vem människan jag pratade med var! Asså gaasdh! jag tror jag är typ störd eller ngt :O Bara för att reta dem ska jag nu lägga ut bilder på dem ;)

Måååånika

,
Alicia - hon pratar norrländska :D


Kommentarer
Postat av: louise

sv: ja du är för jävla lat..ligger säkert bara på soffan hela dagarna ;)absolut inte som jag ^^

2010-01-15 @ 19:25:04
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: monika

ååh... eh... den där bilden liknar ju mig SÅ mycket som jag ser ut just nu ^^ HAHAHAHAHAH "joel, alltså det är alicia! hallå? det är alicia" sen snackar ni lite, sen snackar du med mig sen får man ett sms ba "pratade jag i tele med alicia" jag menar, är du säker på att jag verkligen väckte dig? så att du inte fortfarande sov menar jag.. x'D

2010-01-16 @ 00:19:53
URL: http://monikanorman.blogg.se/
Postat av: Alicia

Du va fett med disser ;o

2010-01-16 @ 13:41:46
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0