My christmas - 2


Elly och Amanda


Amanda & Mira


Mamma Jeanette, som förmodligen kommer döda mig när hon ser detta ;) Sålliiiii

Sen vart det Juldagen som var både julfirande och födelsedagsfirande... för Moiii! ;D

25 December - Juldagen & Födelsedagskalajz



Making Tårta


Elly


Joelle & Daisy


Jag


Hur lyckas jag? Ingen har någonsin lyckats fånga såhär många bra bilder på den kvinnan. Hon brukar ju försvinna när kameran kommer fram ;)

26 December var min födelsedag, där är tyvärr inga bilder därifrån. Jobbigt att ni ska behöba slippa scrolla igenom en hög bilder till jue ;)

Dessutom träffade jag mer otroligt trevligt folk som jag inte fick bilder på, bla Carro, Emelie , Hanna & Emelie J :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0