Huh?

Hej hopp gummi.. eh ja :)

Nu har jag precis kvicknat till efter att ha deckat över min säng ^^
Idag började jag min dag med praktik till 12 30. Eftersom att bussen sen går 13 45 så tänkte jag att om jag stressade lite så skulle jag hinna fynda på Maxi :) Jag gick till Maxi, handlade massa rabatterade varor och gick tillbaka till Juneporten. Well, jag fick ändå vänta i 30min. Hur drygt är inte det liksom!?

Anyways...

På Maxi hade de någon form av 20 års jubileum för Ica-kortet. Asså Tacokrydda för 4spänn. 4spänn!!! Jag handlade två ^^
Egentligen var det inget som verkligen var supernödvänligt, men jag passade på att handla hem lite när det var billigt:) 151kr istället för strax över 200kr. Det kändes bra!
Jag känner att jag håller på att bli något av en fyndare. Jag menar, kolla jullovet! Det slutade ju med att jag visst hittade grejer på Rean :D

Annars har det inte hänt alltför mycket. Jag somnade ju runt 15 och vaknade 17 20 ungefär (a) Riktigt skönt var det om jag ska vara helt ärlig! Så nu tänkte jag springa en runda för att sedan skriva ner vad som ska skötas denna veckan. Det är bla Tvättning & Mail till olika lärare..  Ehm, Ja that's pretty much what I came up with^^  Nej , men just därför ska jag kolla igenom, för att veta vad som händer. Que pasa liksom ;)

Hoppas allt är bra med er! Alles Gut so zu sagen!


Som ni förstår ser dte ju inte riktigt ut så längre. Nu står där blommor i fönsterna samt nattygsbort på sidorna. Men det var iaf här jag, likt Törnrosa, deckade i några timmar :D


Kommentarer
Postat av: louise

sv: nawe.. vem väckte dig med en kyss ? :D

2010-01-12 @ 21:28:39
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0