Welcome to my life

Jag vill börja med att be om ursäkt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen! Men det har varit full rulle plus att jag just nu kryper runt här och är sjukling. So well, there's been no room for the blogg^^

Men nu jäklar;)

Vill börja med en kort sammanfattning av vad som hände förra veckan och framåt.

Onsdagen: Började med praktik. Efter det tog jag bussen 13 20 mot Helsingborg. Väl där blev jag upplockad av pappa och hemskjutsad. Efter det stack vi och käkade samt letade igenom hela jäkla Familia efter en jacka!
På kvällen stack jag och Mindy till Jill en runda. Väldigt trevligt :D

Torsdagen: Började med att möta upp Kidde kl 12 vid Espresso House i Ängelholm. Vi hade två väldigt trevliga timmar och efter det begav jag mig till frisören, där jag spenderade de kommande tre timmarna ;) Blev, som sagt, väldigt blondt och kort.
Efter det drog jag till Ida. Där blev jag fast i 4,5 timmar. Fyfan vad härligt :D Wiie!

Fredagen: Pga tidsbrist hann jag inte ut till mamma och valparna under Torsdagen vilket resulterade i att jag gick upp kl 7 denna dag och fick skjuts av mamma ut till henne. Valparna var sååå söta :D
Kl 11 åkte vi därifrån. Jag blev avsläppt hos pappa en liten stund för att sedan bli upplockad kl 12 av mitt resesällskap för att bege oss till Stockholm ;D Fun fun!
7 Timmar senare anlände vi till vårt hotell i Upplands Väsby. Trötta som vi var åt vi på hotellrestaurangen med några, redan anlända, hundmänniskor. Sedan blev det tidigt i säng. Najs Bajs :)



Lördagen: Denna dagen var ju utan tvekan den knäppaste dagen under hela min långhelg ;)
Lyckades efter många om och men hitta till stationen och möta Alicia vid pendeln som skulle ta oss in till Centralen. Väl där mötte vi Monika som hängde med oss vidare för att träffa Linda :D Fun fun!
Efter det drog vi alla 4 till Donken och satt där och cepade oss likte de mongon vi är :)
Monika lämnade oss dock redan efter en timme :(
Efter det hämtade vi ut en ful semla som Alicia fått av Blondinbella. Jag ville ge Alicias semla till en hemlös så vi åkte runt halva Stockholm och letade efter en hemlös, dessvärre utan framgång.


Så otroligt ...ehm... fotogenisk ;)


Monika är ungefär lika telefonberoende som mig :) Nääjs!



Är man inte nöjd med frillan gör man en ny, tycker Monika iaf :)



Mm, Wow Monika! Du borde (INTE!!) bli frisör :)



Såhär såg hon ut när hennes flickvän gjorde slut medans vi satt på donken :/



Naawe ^^



Bara för att Linda älskade denna ;)



Jag pratade med Alicias kompis Julia :D



Det blåste SÅHÄR mycket också :O

Söndagen: Ja då bar det av hemåt efter möte med Cavaliersällskapet:)

Tisdagen förra veckan blev det dessutom en ytterst trevlig fika med Kaisa och Linda. Där fick jag även inhadlat en ny jacka, som jag letat efter i en vecka^^ Supernöjd wiie :D
Efteer det fick jag veta att Mindy och Macke var i Skövde och kollade på en bil. så de kom inom Mullsjö med sin nyinköpta BMW på vägen tillbaka. Vi käkade och babblade och sedan begav de sig hemåt igen :) SÅ trevlig dag :)

Annars har jag bara jobbat och blivit allt sjukare ju längre veckan gått haha xD

Nu - blåsningen :D  Wiiie!








Kommentarer
Postat av: Alicia

Snygga bilder ! :D:D:D:D

Haha åh.. vill göra om dagen!

2010-02-20 @ 22:23:18
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Hanna Panna

Awee Joel! How sweet of you :)

Jag svär jag SKA ha en sådan vovve när jag blir stor (A)

2010-02-21 @ 19:27:43
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/
Postat av: Bam Bam

Men JOOOOEL! <3 ge mig sthlm igen hörrudu!!

Jag är alltid fotogenisk ditt as <3 ^^ och vaddå bara för Linda älskade den där? den var fett söt btw hahah så det stämde ju ^^ men anyways.

2010-02-22 @ 12:33:21
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0