Pheeewheeeew^^

Japps, då var skolan igång. Depressing or what ;)
Anyways!

I Söndags tänkte jag vara duktig och gå upp tidigt inför skolstarten. kl 9 00 var jag uppe :) Ut och lavade bränne tills 15 30 ^^ Efter det blev det übersnabb lunch samt tömma sängen på luft och bädda nytt :)
Efter det tvättade jag bilen. Sen avslutade jag det med att klippa lite gräs. Efter det bar det iväg på en runda med jonas, Ida och hennes hund. Efter rundan mötte vi upp Emelie och gick vidare^^ Slutade med en runda på runt två och en halvtimma :) Naaajs!

Detta resulterade i att jag somnade i lagom tid och sov ovanligt bra!

Idag vart det upp kl 7, gjorde mig klar och drog till skolan som började kl 9 :) det var trevligt. en del bra folk i klassen 8som jag tillhör, men inte ska gå med :S) Vi gjorde egentligen ingenting idag. Mest snack^^

Nu tänkte jag kasta mig i duschen och sen bädda ner mig och försöka sova :)

Later!

Kommentarer
Postat av: Elin Blomquist

haha, tydligen behöver du sova mer än du trodde ;)



hur kan du tycka att skolan är tråkigt? haha, okej jag är inte heller världens pluggis, men jag saknar skolan! jag kan inte ens vänta domhär två dagarna som är kvar! haha, det är helt sjukt.. jag saknar till och med vissa lärare. lärare är ungdomens fiende... haha, jag är liiite fel på det ;)

2010-08-23 @ 22:44:16
URL: http://blomquisst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0