Was?

Hej hopp gummisnopp :)
Hm! Har inte blivit någon tid till att blogga nu riktigt. Well well ^.^

Det är full rulle som vanligt ;) Idag äre tandläkaren. Efter det ska jag träffa Pontus en schwäng. Ikväll ska jag sova hos Gulan o Jocke. Kom dock på att jag har möte med JB i Ängelholm imorgon kl 11 30. Måste därför åka 10 15 från Landskrona. Hm! Vi får se hur vi gör :)

Idag känns som en sån dag jag bara skulle vilja gå hemma och göra ingenting xD Kolla lite Tv. Kolla mer Tv och prata i telefon lite. Bara slöa. Men men, there's no time :)

Nu ska jag ner en liten stund. Efter det ska jag fokusera mig på hur jag ska lyckas hitta till tandläkaren (a)  Jag har la inte gått dit själv innan O.o Här äre skjuts som gäller vettni ;)

Igår var jag också i Ängelholm en sväng. Träffade Ida, Jeanette and that other chick, who's name I don't know ^^
Efter det drog jag till Jill och Mimmi :)


Löööövely!

JAA som ni märker på den osammanhängande texten så är jag stressad....som vanligt xD

Pussheeeejs!

Kommentarer
Postat av: louise

sv: HAHAHA, jo mer störd familj får man leta efter! inte som i 7:th heaven precis ^^ haha, jadu! den klubban va attans god! MUMS !!riktigt smälte i munnen!!åh vad göttans! höhö, dregglar du än?(a)

2010-04-13 @ 16:01:43
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0