Tjollahopps...eller nå sånt ^^

Klockan ringde kl 10 idag. 5 timmars sovmorgon :D I like (Y)
Idag ska jag till Göteborg och träffa Liiiiinda! Wiie. Schweinkul. Efter det åker jag med pappa och Annika hem. Sen stannar jag väl i Strövels typ hela nästa vecka... i guess ^^

Just nu håller jag på att koka ägg till en macka (mest för att vara ekonomisk och rädda dem innan jag åker).
Thank god för kokaagg.se! It sure saved my...life..isch :)
Efter detta äventyr (även kallat äggkokning av proffsen) hade jag tänk springa lite, duscha och efter det packa. Haha lite sent ute ^^
Vilken tur att jag inte ska ha med så mkt :)...Eller vänta!? Säger jag inte alltid så!? O.o Hm! Finns det perhaps en kurs i Light packaging?

Ayah! Gla påsk på er :)



Nope, jag har inte heller en aning om vad hon sjunger :)



Hörs sen! Ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0