Easter..ehm..day. Yup. Easterday ^^

Idag bin ...der påskdagen :) Yup yup. Igår vartd et påskmiddag med familjen Svensson, Farmor, Farfar och familjen Andersson. Dvs Louise, Annika och Tommy :D Jag och Louise hade salladskamp mot Annika. Vår såg ut som kattmat men ack så god den var. We sure love our salad! Well, inte Louise. Men hon vågar inte säga nåt annat när jag hotar henne lite :D
Gårdagen var lite galen. Vi hoppade studsmatta (!) som att det inte räckte gjorde vid et mitt i natten ^^
Vi var runt halva Strövels inatt också. Ja det var en...udda kväll :) Fun fun!

Idag however, ska jag på en påskmiddag igen. Denna gången med mor min. Dom komemr och hämtar mig om typ 10 min och jag sitter här i jogginbyxor och lyssnar på musik ^^

Run forrest, run!!


Ciaao!

Kommentarer
Postat av: louise

HAHA, shit.. asså jag FICK blåmärken ;s haha, x)

2010-04-04 @ 13:00:29
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: monika

heute ist der ostersonntag (y)

2010-04-08 @ 18:54:34
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0